Gdański ZKM pyta pasażerów, jak oceniają pracę i kulturę osobistą kierowców autobusów i tramwajów. W podobnym badaniu na początku tego roku mieszkańcy wystawili im trójkę.
Krótką ankietę można znaleźć na stronie Zakładu Komunikacji Miejskiej. Należy odpowiedzieć na trzy pytania, posługując się skalą od 1-5. Do tej pory wypowiedziało się blisko 900 osób.
Ważna obsługa pasażera
- Ogromną wagę przywiązujemy do standardów obsługi i kultury prowadzących pojazdy – wyjaśnia Jerzy Zgliczyński Prezes Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdańsku. Wyniki pierwszej ankiety pokazują, że pasażerowie dostrzegają nasze starania, a to nas cieszy i motywuje - dodaje.
Ocenili na trójkę
Pierwszą ankietę przeprowadzono w styczniu. Na pytania odpowiedziało 1600 osób. Pasażerowie ocenili pracę kierowców i motorniczych na solidną trójkę. Podobna ocenę wystawiono za obsługę pasażerów (3,13) i jej profesjonalizm (3,13).
Ankieta cykliczna
- Mamy nadzieję, że analiza ocen pasażerów pomoże nam w podnoszeniu jakości usług, a kierowców i motorniczych zmobilizuje do jeszcze lepszej pracy – tłumaczy Zgliczyński.
Autor: aja/par
Źródło zdjęcia głównego: ZKM