TVN24+ startuje 24 kwietnia. "Znacznie więcej treści, więcej audio i wideo"

TVN24+. Daje do myślenia
TVN24+ Zawsze jest coś do dodania

24 kwietnia wystartuje serwis TVN24+. To unikalne rozwiązanie na polskim rynku. Użytkownicy otrzymają dostęp do największej newsowej telewizji, treści audio i wideo oraz wysokiej jakości artykułów. To serwis dla tych, którzy chcą mieć szersze spojrzenie na świat, wiedzieć i rozumieć więcej.

Kluczowe fakty
  • Serwis TVN24+ to bogata oferta ekskluzywnych treści, materiałów newsowych i publicystycznych.
  • Użytkownik znajdzie w TVN24+ zarówno live streamy, formaty wideo, jak i podcasty, artykuły oraz artykuły w wersji audio. W bogatej bibliotece będą m.in. "Fakty", "Superwizjer" i "Czarno na białym", a także jakościowe artykuły spod znaku Premium.
  • Nowa odsłona portalu tvn24.pl oraz start TVN24+ są częścią i kolejnym rozdziałem w długofalowej strategii digitalowej TVN - podkreśla Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.
  • Zaoferujemy znacznie więcej treści niż dotychczas, więcej audio i wideo. Będziemy też w stanie zaprezentować więcej punktów widzenia - mówi Michał Samul, redaktor naczelny TVN24 i "Faktów" TVN.
  • W ramach TVN24+ dostępne będą dwa pakiety - z reklamami oraz bez reklam.

W portalu tvn24.pl użytkownicy niezmiennie znajdą wszystkie aktualne informacje i komentarze. Ale tylko w ofercie TVN24+ ukażą się ekskluzywne programy i pogłębione treści, podane w przystępny i nowoczesny sposób. Cała bogata oferta materiałów newsowych i publicystycznych dostępna będzie właśnie w tej aplikacji.

TVN24+ stanowi unikalne rozwiązanie na polskim rynku. Na jednej platformie użytkownicy otrzymują dostęp do wszystkich formatów medialnych: od największej newsowej telewizji, przez treści audio i wideo, aż po pogłębione artykuły. W ramach TVN24+ swoje tytuły będą mieli m.in. Konrad Piasecki, Arleta Zalewska, Joanna Kryńska, Monika Olejnik, Piotr Jacoń czy Wojciech Bojanowski.

Użytkownik znajdzie w TVN24+ zarówno live streamy, formaty wideo, jak i podcasty, artykuły oraz artykuły w wersji audio. Do serwisu przeniesione zostaną treści TVN24 GO (TVN24 i TVN24 BiS wraz z bogatą biblioteką programów, m.in. "Faktów", "Superwizjera", "Czarno na białym", "Monika Olejnik. Otwarcie" czy "Bez polityki") oraz jakościowe artykuły spod znaku Premium. Nowoczesna, angażująca forma materiałów zapewni odbiorcy łatwy dostęp do pogłębionych treści i umożliwi śledzenie wydarzeń w najbardziej dogodnej dla siebie formie i dowolnym czasie.

TVN24+ spot
TVN24+ Zawsze jest coś do dodania

TVN24+. Daje do myślenia

- TVN Warner Bros. Discovery konsekwentnie inwestuje w rozwój cyfrowy, a ten rok będzie czasem innowacji w ofercie digitalowej TVN24. Nowa odsłona portalu tvn24.pl oraz start TVN24+ są częścią i kolejnym rozdziałem w długofalowej strategii digitalowej TVN. TVN24+ wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, oferując im bogactwo treści w jednym, łatwo dostępnym ekosystemie. Jednocześnie gwarantując dziennikarstwo najwyższej próby, dostosowane do potrzeb odbiorcy cyfrowego - mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.

Wszystkie treści tworzą kompletną całość, gdzie w jednym miejscu i w jednej aplikacji dla całego ekosystemu newsowego TVN spotkają się informacje i programy telewizyjne, nowoczesna technologia oraz bogata oferta i materiały stworzone wyłącznie dla TVN24+.

- TVN24+ to serwis, który na pierwszym miejscu stawia potrzeby każdego użytkownika - niezależnie, czy ten korzysta z niego na ekranie telefonu, komputera czy smart tv. Zaoferujemy znacznie więcej treści niż dotychczas, więcej audio i wideo. Będziemy też w stanie zaprezentować więcej punktów widzenia, aby lepiej rozumieć otaczającą nas skomplikowaną rzeczywistość, ponieważ wierzymy, że zawsze jest coś do dodania. Nasi dziennikarze będą dzielić się swoimi komentarzami, zobaczymy ich też w zupełnie nowych rolach - mówi Michał Samul, redaktor naczelny TVN24 i "Faktów" TVN.

TVN24+ Daje do myślenia
TVN24+ Daje do myślenia

TVN24+ zapewni nowoczesną formę i wygodne funkcjonalności. Materiały będą łatwo przełączalne pomiędzy audio a wideo, użytkownik będzie mógł dostosowywać prędkość ich odtwarzania, a także kontynuować oglądanie na różnych urządzeniach (mobile, desktop, smart tv). Dodatkowo, w ramach pakietu, wszystkie artykuły na portalu tvn24.pl będzie można zarówno przeczytać, jak i odsłuchać w wersji audio - w zależności od indywidualnych preferencji użytkownika i warunków, w których konsumuje się treści. Kolejne udogodnienia to możliwość obserwowania wybranych autorów i programów czy korzystanie z dedykowanych newsletterów tematycznych.

W ramach TVN24+ dostępne będą dwa pakiety - z reklamami oraz bez reklam. Migracja subskrybentów TVN24 GO do TVN24+ odbędzie się bez zmiany ich dotychczasowych umów, automatycznie do pakietu bez reklam.

Startowi TVN24+ towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez dział marketingu TVN Warner Bros. Discovery. Kampania obejmuje działania zarówno w mediach własnych, jak i zewnętrznych. We własnym ekosystemie kampania pojawi się na antenach TV oraz online. Kampania w mediach zewnętrznych opiera się na multikanałowej strategii, w której wykorzystano obecność w mediach takich, jak online, prasa, radio, digital outdoor oraz outdoor. W kampanii zostały wykorzystane nowoczesne rozwiązania, takie jak druk soczewkowy czy technologia AR.

TVN24+ ruszy 24 kwietnia
TVN24+ ruszy 24 kwietnia
Czytaj także: