Wyreżyserowany przez Steve'a McQueena, laureata Oskara za "Zniewolonego", teledysk do piosenki Kanye Westa będzie wyświetlany przez cztery dni w Los Angeles County Museum of Art. To będzie jeden z pierwszych publicznych pokazów klipu.
Kanye West najpierw miota się po pustym magazynie, potem zwalnia tempa, aż w końcu zmęczony siada i śpiewa, patrząc prosto w obiektyw kamery - tak można streścić akcję teledysku "All Day". Całość trwa dziewięć minut i została nakręcona w jednym ujęciu. Miejsce akcji to zabytkowy dok Chatham, gdzie wcześniej powstały sceny do takich filmów jak "Diamenty są wieczne", "Świat to za mało", "Nędznicy", "Ludzkie dzieci" czy "Sherlock Holmes: Gra cieni".
Cztery dni grania
Realizacją teledysku, który z powodu prostej formy przypomina bardziej film krótkometrażowy niż typowy hip-hopowy klip muzyczny, zajął się Steve McQueen, reżyser takich filmów jak "Głód", "Wstyd" i "Zniewolony". Zanim zadebiutował w kinie, był już cenionym w Anglii artystą wizualnym. Klip "All Day" będzie pokazywany w muzeum w Los Angeles w ramach rekompensaty - McQueen w ostatniej chwili musiał wycofać się z prowadzenia tam wykładu mistrzowskiego. Zapętlony teledysk można oglądać tylko przez cztery dni od 25 lipca w godzinach otwarcia placówki. Pokaz ma też swoją nazwę - "Steve McQueen with Kanye West: All Day / I Feel Like That".
Pisał McCartney, śpiewał West
"All Day" to piosenka, która pochodzi z nowego albumu Kanye Westa, "SWISH". Tekst do niej napisał między innymi sir Paul McCartney, a produkcją - oprócz Westa - zajęli się Puff Diddy, French Montana i Velous i Charlie Heat. Pierwszy publiczny pokaz klipu odbył się w marcu podczas Tygodnia Mody Paryżu, a dokładnie w trakcie prezentacji kolekcji domu mody Louis Vuitton. Muzyk współpracował kiedyś zresztą z tą francuską marką - zaprojektował dla niej specjalny model trampek.
Autor: sol/ja / Źródło: tvn24.pl, latimes.com, imdb.com