Park Śląski, jeden z największych parków miejskich w Europie po raz kolejny licytował swoją alejkę na rzecz WOŚP. Mimo, że chodzi tylko o nadanie nazwy alejce, która będzie obowiązywać zaledwie przez rok, wartość aukcji przekroczyła 9 tys. zł. To rekord!
Firma Denso w poniedziałek rano wygrała prawo do rocznego patronatu nad alejką w Parku Śląskim. Zaoferowała 9,1 tys. zł. Tym samym alejka nazywać będzie się Denso. Jak w poprzednim roku, bo firma walczyła o to z sukcesem po raz drugi z rzędu.
Wylicytowana kwota zostanie przekazana na konto WOŚP i jest rekordowa. W zeszłym roku z licytacji alejki udało się uzyskać 5,6 tys. zł, a dwa lata temu "zaledwie" 1,6 tys. zł.
Alejka znajduje się w ścisłym centrum jednego z największych w Europie parku, przy często uczęszczanej „Dużej Łące", przebiega nią główny ciąg komunikacji pieszej. W jej bezpośrednim sąsiedztwie mieszczą się także Hala Wystaw „Kapelusz", promenada im. gen. Jerzego Ziętka, budynek dyrekcji oraz liczne restauracje. Ścieżkę widać z kolejki linowej „Elka". Długość alejki to ponad 400 metrów.
Według regulaminu nazwą mogło być również imię i nazwisko zwycięzcy licytacji. Park zastrzegł jedynie, że nie może być ona wulgarna, obraźliwa, czy niezgodna z dobrymi obyczajami.
Przygotowanie odpowiedniego oznaczenia alejki leży po stronie parku. Darczyńca nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów.
Jeśli chcielibyście nas zainteresować tematem związanym z Waszym regionem, pokazać go w niekonwencjonalny sposób - czekamy na Wasze sygnały/materiały. Piszcie na Kontakt24@tvn.pl
Autor: mag/gp / Źródło: TVN 24 Katowice
Źródło zdjęcia głównego: Allegro