- Dobrze wiemy, że wszystkie dziewczyny kochają diamenty – tak Jennifer Lopez skomentowała swoją współpracę ze znaną firmą jubilerską Tous. W kampanii na wiosnę-lato wciela się w rolę zmysłowej gejszy, która nie może żyć bez biżuterii.
- To nie tylko piękna kobieta, ale również utalentowana aktorka, piosenkarka i tancerka. Łączy nas podobne podejście do wartości rodzinnych. A Tous to rodzinny biznes – powiedział Salvador Tous, właściciel działającej od 1920 roku firmy z Barcelony.
W ostatnich latach Tous stała się marką światową i jej biżuterię można kupić w 45 krajach, również w Polsce.
Jennifer Lopez została twarzą wiosenno-letniej kampanii, w której wcieliła się w rolę zmysłowej gejszy. Autorką zdjęć jest znana fotografka mody, Ellen Von Unwerth, która słynie z erotycznych portretów modelek i gwiazd show-biznesu.
Lopez zastąpiła piosenkarkę Kylie Minogue, która reklamowała biżuterię marki w ubiegłym roku.
Nie miliony, ale rozgłos
Ile Lopez dostała za reklamę? Mówi się o "zaledwie" kilkuset tysiącach dolarów. Dla gwiazdy to tyle, co nic. W amerykańskiej telewizji można ją oglądać w roli jurorki w dziesiątej edycji "American Idol" - za występ w programie zainkasowała 12 mln dolarów. Inne interesy też idą dobrze: na sprzedaży ostatnich swoich perfum Love and Glamour zarobiła niedawno miliard dolarów.
Udział w reklamie znanej marki to raczej marketingowa taktyka – w ten sposób piosenkarka dba o własny rozgłos.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Tous