Jennifer Lopez jako zmysłowa gejsza

 
41-letnia Jennifer Lopez jako zmysłowa gejsza
Źródło: Tous

- Dobrze wiemy, że wszystkie dziewczyny kochają diamenty – tak Jennifer Lopez skomentowała swoją współpracę ze znaną firmą jubilerską Tous. W kampanii na wiosnę-lato wciela się w rolę zmysłowej gejszy, która nie może żyć bez biżuterii.

41-letnia gwiazda zastąpiła w kampanii biżuterii Kylie Minogue (fot. Tous)
41-letnia gwiazda zastąpiła w kampanii biżuterii Kylie Minogue (fot. Tous)

- To nie tylko piękna kobieta, ale również utalentowana aktorka, piosenkarka i tancerka. Łączy nas podobne podejście do wartości rodzinnych. A Tous to rodzinny biznes – powiedział Salvador Tous, właściciel działającej od 1920 roku firmy z Barcelony.

W ostatnich latach Tous stała się marką światową i jej biżuterię można kupić w 45 krajach, również w Polsce.

Jennifer Lopez została twarzą wiosenno-letniej kampanii, w której wcieliła się w rolę zmysłowej gejszy. Autorką zdjęć jest znana fotografka mody, Ellen Von Unwerth, która słynie z erotycznych portretów modelek i gwiazd show-biznesu.

Gwiazda stanęła przed aparatem sławnej Ellen von Unwerth (fot. Tous)
Gwiazda stanęła przed aparatem sławnej Ellen von Unwerth (fot. Tous)

Lopez zastąpiła piosenkarkę Kylie Minogue, która reklamowała biżuterię marki w ubiegłym roku.

Nie miliony, ale rozgłos

Ile Lopez dostała za reklamę? Mówi się o "zaledwie" kilkuset tysiącach dolarów. Dla gwiazdy to tyle, co nic. W amerykańskiej telewizji można ją oglądać w roli jurorki w dziesiątej edycji "American Idol" - za występ w programie zainkasowała 12 mln dolarów. Inne interesy też idą dobrze: na sprzedaży ostatnich swoich perfum Love and Glamour zarobiła niedawno miliard dolarów.

Za udział w kampanii zarobiła kilkaset tysięcy dolarów (fot. Tous)
Za udział w kampanii zarobiła kilkaset tysięcy dolarów (fot. Tous)

Udział w reklamie znanej marki to raczej marketingowa taktyka – w ten sposób piosenkarka dba o własny rozgłos.

Źródło: tvn24.pl

Czytaj także: