Zasugerujmy się ceną

Izby rolnicze chcą, by na produktach mlecznych, mięsnych i zbożowych klienci mogli znaleźć koszty ich produkcji lub przynajmniej ceny sugerowane. Miałoby to ukrócić proceder nakładania przez niektóre sklepy marży sięgającej niekiedy nawet 80%. Ile kosztuje towar i czy rzeczywiście cena sugerowana zasugeruje sprzedawcom, jak bardzo powinni ograniczyć swoje zyski? Pytaliśmy o to dyrektora Polskiej Federacji Producentów Żywności, Andrzeja Gantnera.
Zasugerujmy się ceną
Źródło: Marta Bartoszek
Izby rolnicze chcą, by na produktach mlecznych, mięsnych i zbożowych klienci mogli znaleźć koszty ich produkcji lub przynajmniej ceny sugerowane. Miałoby to ukrócić proceder nakładania przez niektóre sklepy marży sięgającej niekiedy nawet 80%. Ile kosztuje towar i czy rzeczywiście cena sugerowana zasugeruje sprzedawcom, jak bardzo powinni ograniczyć swoje zyski? Pytaliśmy o to dyrektora Polskiej Federacji Producentów Żywności, Andrzeja Gantnera.

Izby rolnicze chcą, by na produktach mlecznych, mięsnych i zbożowych klienci mogli znaleźć koszty ich produkcji lub przynajmniej ceny sugerowane. Miałoby to ukrócić proceder nakładania przez niektóre sklepy marży sięgającej niekiedy nawet 80%. Ile kosztuje towar i czy rzeczywiście cena sugerowana zasugeruje sprzedawcom, jak bardzo powinni ograniczyć swoje zyski? Pytaliśmy o to dyrektora Polskiej Federacji Producentów Żywności, Andrzeja Gantnera.

Autor: Marta Bartoszek

Zobacz także: