Niezależne warsztaty zachowają dostęp do producenckich katalogów części zamiennych. Stało się tak dzięki przedłużeniu ważności rozporządzenia GVO o 13 lat. Rozporządzenie daje możliwość naprawiania aut w niezależnych warsztatach bez utraty gwarancji. Jego brak prowadziłby do groźby monopolu Autoryzowanych Stacji Obsługi na naprawy większości samochodów jeżdżących po polskich drogach. O szczegółach napraw samochodów z Alfredem Franke, Prezesem Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych rozmawia Paweł Blajer.
Niezależne warsztaty zachowają dostęp do producenckich katalogów części zamiennych. Stało się tak dzięki przedłużeniu ważności rozporządzenia GVO o 13 lat. Rozporządzenie daje możliwość naprawiania aut w niezależnych warsztatach bez utraty gwarancji. Jego brak prowadziłby do groźby monopolu Autoryzowanych Stacji Obsługi na naprawy większości samochodów jeżdżących po polskich drogach. O szczegółach napraw samochodów z Alfredem Franke, Prezesem Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych rozmawia Paweł Blajer.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn