Ubezpieczeni się skarżą

W pierwszej połowie 2009 roku do rzecznika ubezpieczonych wpłynęło ponad 4 tys. skarg na umowy ubezpieczeniowe i ich wykonanie. Ponad 40 procent interwencji w sprawie tych skarg kończy się sukcesem - powiedziała w TVN CNBC Biznes dyrektor biura rzecznika ubezpieczonych, Krystyna Krawczyk. Na co najczęściej się skarżą ubezpieczeni i jak mogą dochodzić swoich spraw, w programie "Pieniądze od Rana" pytała Jola Wiśniewska.
Ubezpieczeni się skarżą
Źródło: Oskar Geryn
W pierwszej połowie 2009 roku do rzecznika ubezpieczonych wpłynęło ponad 4 tys. skarg na umowy ubezpieczeniowe i ich wykonanie. Ponad 40 procent interwencji w sprawie tych skarg kończy się sukcesem - powiedziała w TVN CNBC Biznes dyrektor biura rzecznika ubezpieczonych, Krystyna Krawczyk. Na co najczęściej się skarżą ubezpieczeni i jak mogą dochodzić swoich spraw, w programie "Pieniądze od Rana" pytała Jola Wiśniewska.

W pierwszej połowie 2009 roku do rzecznika ubezpieczonych wpłynęło ponad 4 tys. skarg na umowy ubezpieczeniowe i ich wykonanie. Ponad 40 procent interwencji w sprawie tych skarg kończy się sukcesem - powiedziała w TVN CNBC Biznes dyrektor biura rzecznika ubezpieczonych, Krystyna Krawczyk. Na co najczęściej się skarżą ubezpieczeni i jak mogą dochodzić swoich spraw, w programie "Pieniądze od Rana" pytała Jola Wiśniewska.

Autor: Oskar Geryn

Zobacz także: