Straty za zmarnowany urlop

Raj w katalogu, piekło w hotelu. Zgodnie z ostatnim orzeczeniem Sądu Najwyższego, niezadowolony klient biura podróży, może domagać się zadośćuczynienia także za straty niematerialne. O reklamacjach klientów i ubezpieczeniach biur mówi Jacek Pawłowski, prawnik z kancelarii PwC Legal.
Straty za zmarnowany urlop
Źródło: tvn
Raj w katalogu, piekło w hotelu. Zgodnie z ostatnim orzeczeniem Sądu Najwyższego, niezadowolony klient biura podróży, może domagać się zadośćuczynienia także za straty niematerialne. O reklamacjach klientów i ubezpieczeniach biur mówi Jacek Pawłowski, prawnik z kancelarii PwC Legal.

Raj w katalogu, piekło w hotelu. Zgodnie z ostatnim orzeczeniem Sądu Najwyższego, niezadowolony klient biura podróży, może domagać się zadośćuczynienia także za straty niematerialne. O reklamacjach klientów i ubezpieczeniach biur mówi Jacek Pawłowski, prawnik z kancelarii PwC Legal.

Autor: tvn

Zobacz także: