Polacy znów odwiedzają biura podróży. W przeciwieństwie do lat poprzednich, kiedy 40% ofert wakacyjnych sprzedawano w pierwszej połowie roku, w 2009 wybieramy głównie oferty last minute. Polacy wciąż chcą wyjeżdżać za granicę i wciąż głównym wyznacznikiem urlopu jest cena. Na pytania Roberta Stankiewicza odpowiadał w programie "Pieniądze od Rana" odpowiadał Robert Kamiński z Orbis Travel.
Polacy znów odwiedzają biura podróży. W przeciwieństwie do lat poprzednich, kiedy 40% ofert wakacyjnych sprzedawano w pierwszej połowie roku, w 2009 wybieramy głównie oferty last minute. Polacy wciąż chcą wyjeżdżać za granicę i wciąż głównym wyznacznikiem urlopu jest cena. Na pytania Roberta Stankiewicza odpowiadał w programie "Pieniądze od Rana" odpowiadał Robert Kamiński z Orbis Travel.
Autor: Oskar Geryn
Źródło zdjęcia głównego: Oskar Geryn