Platforma Mediowa Point Group chce pozyskać ponad 20 milionów złotych z nowej emisji akcji. Zyski z emisji spółka chce przeznaczyć głównie na rozbudowę swojej obecności w internecie. W mijającym roku spółka skupiła się głównie na inwestycjach w prasę i telewizję. Najnowszą pozycją w segmencie mediów tradycyjnych może być tygodnik "Wprost". "Wciąż przyglądamy się temu tytułowi, ale jeszcze nie zapadły konkretne decyzje" - mówi w TVN CNBC Biznes prezes PMPG, Michał Lisiecki
Platforma Mediowa Point Group chce pozyskać ponad 20 milionów złotych z nowej emisji akcji. Zyski z emisji spółka chce przeznaczyć głównie na rozbudowę swojej obecności w internecie. W mijającym roku spółka skupiła się głównie na inwestycjach w prasę i telewizję. Najnowszą pozycją w segmencie mediów tradycyjnych może być tygodnik "Wprost". "Wciąż przyglądamy się temu tytułowi, ale jeszcze nie zapadły konkretne decyzje" - mówi w TVN CNBC Biznes prezes PMPG, Michał Lisiecki
Autor: Dominik Cierpioł
Źródło zdjęcia głównego: Dominik Cierpioł