W 2010 roku spółka TelForceOne sprzedała w stosunku do roku 2009 o 76% więcej telefonów marki myPhone. Spółka w grudniu zaczęła sprzedawać telefony komórkowe do Izraela. Marka myPhone jest liderem w kategorii aparatów z podwójną kartą SIM (DualSIM) oraz w kategorii telefonów o łatwej funkcjonalności i praktycznym wyposażeniu. O planach spółki w TVN CNBC opowiada Łukasz Żywicki, wiceprezes TelForceOne.
W 2010 roku spółka TelForceOne sprzedała w stosunku do roku 2009 o 76% więcej telefonów marki myPhone. Spółka w grudniu zaczęła sprzedawać telefony komórkowe do Izraela. Marka myPhone jest liderem w kategorii aparatów z podwójną kartą SIM (DualSIM) oraz w kategorii telefonów o łatwej funkcjonalności i praktycznym wyposażeniu. O planach spółki w TVN CNBC opowiada Łukasz Żywicki, wiceprezes TelForceOne.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn