Autostradowy plan A nie wyszedł - dlatego GDDKiA na prędce napisała plan B. Grozi zerwaniem kontraktu chińskiej spółce COVEC. Ta od tygodni zalega z płatnościami podwykonawcom, którzy przerwali budowę odcinka autostrady od Łodzi do Warszawy. Zdaniem Macieja Stokłosy, analityka DI BRE, problemy Covec pokazują, że zagraniczne firmy będą się z polskiego rynku wycofywać. Bo nie są w stanie wytrzymać konkurencji cenowej, którą sami narzucili.
Autostradowy plan A nie wyszedł - dlatego GDDKiA na prędce napisała plan B. Grozi zerwaniem kontraktu chińskiej spółce COVEC. Ta od tygodni zalega z płatnościami podwykonawcom, którzy przerwali budowę odcinka autostrady od Łodzi do Warszawy. Zdaniem Macieja Stokłosy, analityka DI BRE, problemy Covec pokazują, że zagraniczne firmy będą się z polskiego rynku wycofywać. Bo nie są w stanie wytrzymać konkurencji cenowej, którą sami narzucili.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn