Mikołaj jak co roku nie ma łatwego zadania. Sklepów dużo, czasu mało, a od mnogości potencjalnych prezentów aż boli głowa. W dodatku te tłumy w sklepach przed Świętami. W tym roku co piąty Mikołaj zrobi zakupy w internecie – wynika z raportu Deloitte. Internet upraszcza zakupy i daje chociażby możliwość porównania cen tego samego produktu w różnych sklepach. Co ciekawe, najczęściej Polacy robią internetowe zakupy w poniedziałkowy wieczór. O internetowym biznesie prezentowym mówi Michał Jaskulski z Nokaut.pl.
Mikołaj jak co roku nie ma łatwego zadania. Sklepów dużo, czasu mało, a od mnogości potencjalnych prezentów aż boli głowa. W dodatku te tłumy w sklepach przed Świętami. W tym roku co piąty Mikołaj zrobi zakupy w internecie – wynika z raportu Deloitte. Internet upraszcza zakupy i daje chociażby możliwość porównania cen tego samego produktu w różnych sklepach. Co ciekawe, najczęściej Polacy robią internetowe zakupy w poniedziałkowy wieczór. O internetowym biznesie prezentowym mówi Michał Jaskulski z Nokaut.pl.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn