Tego juz nie można nazwać kosmetyczną zmianą. Sprzedaż polskich kosmetyków wzrosła w pierwszym półroczu aż o 1/3. Rynek wart 20 miliardów złotych w tym roku wzrośnie o kolejny miliard. Według znawców to tzw. efekt szminki. To zjawisko znane na rynku kosmetycznym już od czasów wielkiego kryzysu ubiegłego wieku. W kryzysie 2009 dzięki niższym cenom - nawet o 20,30% w porównaniu z zagranicznymi - zyskują polskie marki.
Tego juz nie można nazwać kosmetyczną zmianą. Sprzedaż polskich kosmetyków wzrosła w pierwszym półroczu aż o 1/3. Rynek wart 20 miliardów złotych w tym roku wzrośnie o kolejny miliard. Według znawców to tzw. efekt szminki. To zjawisko znane na rynku kosmetycznym już od czasów wielkiego kryzysu ubiegłego wieku. W kryzysie 2009 dzięki niższym cenom - nawet o 20,30% w porównaniu z zagranicznymi - zyskują polskie marki.
Autor: Oskar Geryn
Źródło zdjęcia głównego: Oskar Geryn