Największy wielotonowiec wyprodukowany dla Polskiej Żeglugi Morsiej "Giewont" o wyporność 80 tys. ton zostanie zwodowany w Chinach. Dlaczego? Żadna z polskich stoczni nie była chętna aby go zbudować. O polskim przemyśle stoczniowym, o tym kiedy PŻM zostanie sprywatyzowany w "Pieniądzach od rana" pytaliśmy Pawła Szynkaruka dyrektora naczelnego Polskiej Żeglugi Morskiej.
Największy wielotonowiec wyprodukowany dla Polskiej Żeglugi Morsiej "Giewont" o wyporność 80 tys. ton zostanie zwodowany w Chinach. Dlaczego? Żadna z polskich stoczni nie była chętna aby go zbudować. O polskim przemyśle stoczniowym, o tym kiedy PŻM zostanie sprywatyzowany w "Pieniądzach od rana" pytaliśmy Pawła Szynkaruka dyrektora naczelnego Polskiej Żeglugi Morskiej.
Autor: Oskar Geryn
Źródło zdjęcia głównego: Oskar Geryn