To, że internet daje szerokie możliwości wiadomo nie od dziś. Spółka Ruch dostrzega tam miejsce na całkiem niezły biznes. Sprzedawanie gazet w internecie ma swoje złe i dobre strony: m.in może przyczynić się znacznie do promocji wielu tytułów, które dotąd nie były najpopularniejsze. O dobrych i złych stronach tego pomysłu w programie "Biznes Lunch", z Robertem Stankiewiczem rozmawiali: Maciej Hoffmann, dyrektor generalny Polskiej Izby Wydawców Prasy, oraz Grzegorz Bielecki, dyrektor Polskiej Izby Druku.
To, że internet daje szerokie możliwości wiadomo nie od dziś. Spółka Ruch dostrzega tam miejsce na całkiem niezły biznes. Sprzedawanie gazet w internecie ma swoje złe i dobre strony: m.in może przyczynić się znacznie do promocji wielu tytułów, które dotąd nie były najpopularniejsze. O dobrych i złych stronach tego pomysłu w programie "Biznes Lunch", z Robertem Stankiewiczem rozmawiali: Maciej Hoffmann, dyrektor generalny Polskiej Izby Wydawców Prasy, oraz Grzegorz Bielecki, dyrektor Polskiej Izby Druku.
Autor: Dominik Cierpioł
Źródło zdjęcia głównego: Dominik Cierpioł