Nowe metody badań marketingowych pozwalają na jeszcze dokładniejsze określenie na co konsumenci zwracają uwagę. Jedną z nich jest eyetracking. Goście programu Marka Tejchmana "90 minut", Agnieszka Strzałka – Dom Badawczy Maison i Jakub Lewandowski – Pasja. Grupa Dobrych Trenerów, opisują, jak dzięki specjalnym okularom można zaobserwować, gdzie patrzy potencjalny klient.
Nowe metody badań marketingowych pozwalają na jeszcze dokładniejsze określenie na co konsumenci zwracają uwagę. Jedną z nich jest eyetracking. Goście programu Marka Tejchmana "90 minut", Agnieszka Strzałka – Dom Badawczy Maison i Jakub Lewandowski – Pasja. Grupa Dobrych Trenerów, opisują, jak dzięki specjalnym okularom można zaobserwować, gdzie patrzy potencjalny klient.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn