Milion egzemplarzy bezpłatnego Elementarza Internetu rozdaje ING Bank Śląski. Wspólnie z portalem Onet.pl oraz Naszą-Klasą bank chce zachęcić osoby powyżej 45-ego roku życia do korzystania z globalnej sieci. Jak wynika z badań aż 73% osób z tej grupy wiekowej nigdy nie korzystała z Internetu. A to jest spora grupa potencjalnych klientów na przykład elektronicznych usług finansowych.
Milion egzemplarzy bezpłatnego Elementarza Internetu rozdaje ING Bank Śląski. Wspólnie z portalem Onet.pl oraz Naszą-Klasą bank chce zachęcić osoby powyżej 45-ego roku życia do korzystania z globalnej sieci. Jak wynika z badań aż 73% osób z tej grupy wiekowej nigdy nie korzystała z Internetu. A to jest spora grupa potencjalnych klientów na przykład elektronicznych usług finansowych.
Autor: Dominik Cierpioł
Źródło zdjęcia głównego: Dominik Cierpioł