Wskaźniki rentowności grupy Asseco Poland w I połowie 2009 r. kształtowały się na poziomie zbliżonym do analogicznego okresu poprzedniego roku. Marża zysku brutto na sprzedaży wzrosła do 35,1% z 34,3%, dzięki zwiększeniu rentowności kontraktów oraz większemu udziałowi sprzedaży usług i oprogramowania własnego. O wynikach spółki rozmawialiśmy w programie "Rynki dnia" z wiceprezesem Asseco Poland Markiem Pankiem.
Wskaźniki rentowności grupy Asseco Poland w I połowie 2009 r. kształtowały się na poziomie zbliżonym do analogicznego okresu poprzedniego roku. Marża zysku brutto na sprzedaży wzrosła do 35,1% z 34,3%, dzięki zwiększeniu rentowności kontraktów oraz większemu udziałowi sprzedaży usług i oprogramowania własnego. O wynikach spółki rozmawialiśmy w programie "Rynki dnia" z wiceprezesem Asseco Poland Markiem Pankiem.