Telewizja w telefonie komórkowym jest dostępna już od kilku lat. Czy udoskonalanie i rozszerzanie tego pomysłu odniesie sukces, jakie są wady i zalety wdrażania takiej usługi, jakie zyski przynosi oferowanie takiej usługi? O tym mówili Magdalena Borowik, ekspert rynku telekomunikacyjnego IDC i Ryszard Lindner, dyrektor departamentu marketingu usług multimedialnych PTK Centertel w rozmowie z Rafałem Wojdą w "Biznes Lunchu".
Telewizja w telefonie komórkowym jest dostępna już od kilku lat. Czy udoskonalanie i rozszerzanie tego pomysłu odniesie sukces, jakie są wady i zalety wdrażania takiej usługi, jakie zyski przynosi oferowanie takiej usługi? O tym mówili Magdalena Borowik, ekspert rynku telekomunikacyjnego IDC i Ryszard Lindner, dyrektor departamentu marketingu usług multimedialnych PTK Centertel w rozmowie z Rafałem Wojdą w "Biznes Lunchu".
Autor: Damian Mazgaj
Źródło zdjęcia głównego: Damian Mazgaj