Polscy przedsiębiorcy w Chinach? Jak najbardziej tak. Przykład kieleckiego Cersanitu świadczy o tym, że rynek chiński stoi przed naszym biznesem szerokim otworem. Nie trzeba być jednak wielkim przedsiębiorcom aby poważnie zainteresować się Chinami. W dobie zmniejszonego popytu ze strony odbiorców z USA i Europy Zachodniej firmy z Państwa Środka szukają nowych klientów i jeszcze chętniej nawiązują kontakty gospodarcze z partnerami z Europy Środkowej. O możliwościach dla polskiego biznesu i o barierach niezbędnych do pokonania w interesach z Chińczykami w "Biznes lunchu" rozmawialiśmy z prezesem Krajowej Izby Gospodarczej, Andrzejem Arendarskim i dr Dominikiem Mierzejewskim, sinologiem z Uniwersytetu Łódzkiego.
Polscy przedsiębiorcy w Chinach? Jak najbardziej tak. Przykład kieleckiego Cersanitu świadczy o tym, że rynek chiński stoi przed naszym biznesem szerokim otworem. Nie trzeba być jednak wielkim przedsiębiorcom aby poważnie zainteresować się Chinami. W dobie zmniejszonego popytu ze strony odbiorców z USA i Europy Zachodniej firmy z Państwa Środka szukają nowych klientów i jeszcze chętniej nawiązują kontakty gospodarcze z partnerami z Europy Środkowej. O możliwościach dla polskiego biznesu i o barierach niezbędnych do pokonania w interesach z Chińczykami w "Biznes lunchu" rozmawialiśmy z prezesem Krajowej Izby Gospodarczej, Andrzejem Arendarskim i dr Dominikiem Mierzejewskim, sinologiem z Uniwersytetu Łódzkiego.