Jeśli nie mam na samochód - to chociaż kupię sobie szminkę - tak według specjalistów kryzys działa na zwyczaje zakupowe kobiet - chociaż i mężczyźni coraz chętniej kupują kosmetyki. O tym dlaczego mężczyzna ma kupować krem przeciwzmarszczkowy - najpierw jednak obraz rynku kosmetyków w Polsce, na którym w większości rządzą - polscy producenci Marcin Kowalski w programie "Bilans"rozmawiał z dr PIOTR ŁUKASIEWICZEM - dyrektor planowania marki OBSIDIAN SMG/KRC.
Jeśli nie mam na samochód - to chociaż kupię sobie szminkę - tak według specjalistów kryzys działa na zwyczaje zakupowe kobiet - chociaż i mężczyźni coraz chętniej kupują kosmetyki. O tym dlaczego mężczyzna ma kupować krem przeciwzmarszczkowy - najpierw jednak obraz rynku kosmetyków w Polsce, na którym w większości rządzą - polscy producenci Marcin Kowalski w programie "Bilans"rozmawiał z dr PIOTR ŁUKASIEWICZEM - dyrektor planowania marki OBSIDIAN SMG/KRC.