Dobre wyniki po drugim kwartale producenta tonerów i materiałów do urządzeń drukujących-firmy Black Point. Pomimo trudniejszych warunków niż przed rokiem - m.in. osłabienia koniunktury na rynku IT oraz umocnienia złotówki, firma osiągnęła ponad 24% wzrost sprzedaży w porównaniu z 2Q ubiegłego roku. Za pomocą spółki Eco Service, Black Point zwiększa swój udział w międzynarodowym handlu pustymi kartridżami. Spółka w czerwcu uruchomiła swoje przedstawicielstwo w Hong Kongu. Na temat wyników i planów spółki Rafał Hirsh rozmawiał z Piotrem Kolbuszem, przewodniczącym RN i głównym akcjonariuszem spółki Black Point.
Dobre wyniki po drugim kwartale producenta tonerów i materiałów do urządzeń drukujących-firmy Black Point. Pomimo trudniejszych warunków niż przed rokiem - m.in. osłabienia koniunktury na rynku IT oraz umocnienia złotówki, firma osiągnęła ponad 24% wzrost sprzedaży w porównaniu z 2Q ubiegłego roku. Za pomocą spółki Eco Service, Black Point zwiększa swój udział w międzynarodowym handlu pustymi kartridżami. Spółka w czerwcu uruchomiła swoje przedstawicielstwo w Hong Kongu. Na temat wyników i planów spółki Rafał Hirsh rozmawiał z Piotrem Kolbuszem, przewodniczącym RN i głównym akcjonariuszem spółki Black Point.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn