ING Bank Śląski poinformował po godzinie 17 o przywróceniu wszystkich usług. "Przed samą 15 nasze systemy i aplikacje działały już poprawnie. Przywróciliśmy też działanie Blika" - czytamy we wpisie na Twitterze.
Komunikat banku informujący bank o awarii pojawił się o godzinie 10. "Obecnie niedostępny jest system Moje ING. Intensywnie pracujemy aby jak najszybciej przywrócić dostęp do usług. Z powodu dużej liczby telefonów, kontakt z infolinią może być utrudniony. Przepraszamy za utrudnienia. Będziemy informować, gdy tylko nasi specjaliści rozwiążą problem" - mogliśmy przeczytać we wpisie w zamieszonym na Twitterze.
"Nie mamy obecnie informacji, ile jeszcze to potrwa" - napisał bank w kolejnym wpisie.
Awaria w ING usunięta
Około godziny 14 ING Bank Śląski poinformował, że "większość funkcji Mojego ING działa już poprawnie". "Możesz już bez przeszkód korzystać ze swoich kart. Przywróciliśmy również możliwość wpłat i wypłat w oddziałach. Nie skorzystasz jeszcze z Blika" - wskazano.
Płatność za pomocą systemu Blik polega na generowaniu jednorazowych 6-cyfrowych kodów, ważnych przez 2 minuty. Kody te wpisuje się do terminala płatniczego i na ich podstawie następuje autoryzacja transakcji przez bank.
Po godzinie 17 bank poinformował o przywróceniu wszystkich usług. "Przed samą 15 nasze systemy i aplikacje działały już poprawnie. Przywróciliśmy też działanie Blika" - napisano.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock