Użytkownicy programu Messenger mieli dziś kłopoty z korzystaniem z komunikatora. W wersji desktopowej automatycznie przewijał historię czatu, co utrudniało prowadzenie rozmów. Około godziny 15.00 przywrócono normalne działanie.
Dane Downdetector, serwisu gromadzącego dane o problemach i awariach zgłaszanych przez internautów, wskazywały, że awaria programu Messenger, należącego do firmy Meta (właściciela Facebooka), rozpoczęła się przed godziną 14.
Awaria Messengera dotyczyła aplikacji na desktopie (na stronie internetowej w przeglądarce komputerowej). Problemem było automatyczne przewijanie historii czatu, co uniemożliwiało rozmowę, gdyż nie widać było najnowszych wiadomości.
Ten sam problem nie występował jednak w aplikacji mobilnej Messengera na smartfonach.
W serwisie Downdetector problemy z Messengerem zgłaszało około 600 użytkowników z Polski i niecałe 400 z USA.
Około godziny 15.00 udało się przywrócić normalne funkcjonowanie Messengera i czat zaczął działać poprawnie.
"Messenger jest zdecydowanie najpopularniejszym komunikatorem w polskim internecie. Według danych Mediapanel, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl we wrześniu 2023r. z Messengera skorzystało 18,92 mln polskich internautów, co przełożyło się na 63,72 proc. zasięgu. Każdy spędził na platformie średnio 7 godzin, 14 minut i 14 sekund" - podał portal Wirtualne Media.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: OlegRi/Shutterstock