"Forbes" cytuje użytkowników zegarków Garmin, którzy na Reddicie, platformie mediów społecznościowych, skarżą się na swoje urządzenia. "Dziś rano na basenie, gdy przeglądałem czynności, aby wybrać pływanie, zawiesił się i utknął w pętli ponownego uruchamiania, podczas której logo ciągle pojawia się i znika" – pisze użytkownik Reddit quistodes.
Dziennikarz amerykańskiego serwisu poprosił firmę o komentarz w tej sprawie. Ta potwierdziła, że problem nie jest jednostkowy.
"Garmin bada raporty dotyczące urządzeń wyświetlających niebieski trójkąt podczas rozpoczynania aktywności GPS. Reset poprzez naciśnięcie i przytrzymanie przycisku zasilania może przywrócić funkcjonalność. Więcej informacji na temat trwałej poprawki przekażemy, gdy będzie dostępna" - poinformowała firma.
Problem pojawia się na całym świecie
Niektórzy użytkownicy napisali, że otrzymali odpowiedź od działu wsparcia Garmin, która brzmi następująco: "Dodaliśmy Cię do otwartego dochodzenia, które zostanie wykorzystane do ustalenia przyczyny problemu, którym się obecnie zajmujemy".
Na japońskiej stronie firmy zamieszczono informację o odnotowaniu problemu "obecnie na całym świecie zgłoszono błąd w niektórych urządzeniach Garmin, w wyniku którego podczas użytkowania na ekranie nagle pojawia się ikona trójkąta, a następnie dochodzi do migania. Prowadzimy śledztwo w tej sprawie i jesteśmy wdzięczni za waszą cierpliwość. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakich mogliście doświadczyć".
Modele dotknięte problemem:
Garmin Forerunner series Garmin vivoactive 5 Garmin Venu 3 Garmin Edge 1040 Garmin Descent Mk3 Garmin Epix Gen2 Garmin fenix 7 series Garmin Instinct 3 series
Autorka/Autor: jw/ams
Źródło: "Forbes"
Źródło zdjęcia głównego: ShishkinStudio/Shutterstock