TVN, TVN24 oraz Onet.pl zostały uznane za jedne z najsilniejszych marek na polskim rynku. Trzy marki należace do Grupy TVN otrzymały tytuł "Superbrand Polska". Sama Grupa TVN została także wyróżniona w innym rankingu - w konkursie "Dobra Firma 2009", organizowanym przez "Rzeczpospolitą".
Grupa TVN znalazła się w gronie najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw, które uzyskały najlepsze wyniki finansowe w ciągu ostatnich lat.
Spośród 4 tysięcy firm wybrano "Listę 2000". Z niej zaś zaledwie 19 najlepiej prosperujących przedsiębiorstw, które uhonorowane zostały tytułem "Dobra Marka". W tym - TVN.
"Dobra Firma" TVN
"Dobra Firma" według organizującej ranking "Rzeczpospolitej" to taka, której przychody ze sprzedaży przekraczają 80 mln złotych i która stale powiększa swoje zyski.
W wyborze laureatów kapituła kierowała się wskaźnikami dynamiki sprzedaży w ciągu ostatnich czterech lat oraz wzrostem aktywów i kapitałów.
TVN24, TVN i onet.pl bezkonkurencyjne
Sukces - nie finansowy, a jakościowy - odniosły także marki należące do Grupy TVN: telewizje TVN i TVN24, a także portal internetowy onet.pl. Zostały one uznane za jedne z najsilniejszych na polskim rynku i otrzymały tytułu "Superbrand Polska"
Reputację poszczególnych marek sprawdza Rada Marek, w skład której wchodzą eksperci w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Statuetki Superbrands przyznawane są markom, które w danej branży wypracowały sobie niezwykle silną pozycję oraz oferują konsumentom znaczące, emocjonalne bądź fizyczne korzyści stanowiące o ich przewadze nad markami konkurencyjnymi. TVN24, TVN i Onet.pl konkurencję pobiły.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN24