W ciągu tego roku tylko co dwudziesty polski internauta - choć raz - oddał się hazardowi za pośrednictwem Sieci. Łącznie daje to około 700 tysięcy osób - wynika z badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie producenta urządzeń sieciowych, firmy D-Link.
Według wyników badania "D-Link Technology Trend"w internetowym hazardzie uczestniczyło zaledwie 5 procent wszystkich użytkowników Internetu w Polsce. Kolejne 6 procent zetknęło się z reklamami kasyn internetowych lub bukmacherskich zakładów online.
Z tych danych wynika, że prawie 90 procent polskich internautów w ogóle nie zetknęło się ze zjawiskiem, które rozgrzewa ostatnio polskich polityków: ani nie widzieli reklam takich usług, ani tym bardziej nie grali w internetowym kasynie, nie obstawiali też zakładów u bukmacherów.
Autorzy badania "D-Link Technology Trend" zapytali również Polaków, czy hazardu w Internecie należy zakazać. Blisko połowa ankietowanych (42 proc.) nie ma zdania lub nie chce się na ten temat jednoznacznie wypowiadać. Co piąty (21 proc.) pytany uważa, że hazard powinien działać na niezmienionych zasadach.
Za delegalizacją usług hazardowych w Internecie opowiada się co trzeci Polak (36 proc.).
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: sxc.hu