PZPN podpisze we wtorek umowę sponsorską z największą siecią handlową "Biedronka". Właściciel dyskontu, firma Jeronimo Martins Group, rocznie będzie zasilać konto związku o 2 mln zł - podaje "Dziennik Gazeta Prawna".
Wzorem reprezentacji Francji, gdzie jednym ze sponsorów jest "Carrefour", grupa sklepów spożywczych postanowiła do 2014 r. związać się z piłkarską reprezentacją Polski. Wprawdzie biało-czerwonym brakuje wyników, ale magnesem jest organizacja mistrzostw Europy w 2012 r.
Umowę w blasku fleszy z ramienia PZPN podpisze prezes Grzegorz Lato.
Jeden z wielu
Według "Dziennika Gazety Prawnej", firma Jeronimo Martins Group za prawo bycia jednym ze sponsorów naszej narodowej jedenastki musiała zagwarantować kwotę co najmniej 2 mln zł rocznie.
Nowy sponsor PZPN to niejednorazowy pomysł związkowych działaczy. Przyszłoroczne kontrakty sponsorskie mogą dać związkowi nawet 15 mln zł.
Źródło: "Dziennik Gazeta Prawna"
Źródło zdjęcia głównego: Archiwum TVN24