Pandemia COVID-19 stawia większość polskich przedsiębiorców przed ogromnym wyzwaniem. TVN Discovery Polska w ramach projektu "TVN Pomagajmy sobie" rozpoczyna kolejną akcję specjalną. Tym razem wsparcie otrzymają małe firmy z całego kraju. Właściciele biznesów za symboliczną złotówkę będą mogli zrealizować kampanię reklamową w kanałach telewizyjnych oraz na platformach online należących do nadawcy.
TVN Discovery Polska w ramach specjalnego projektu "TVN Pomagajmy sobie" przekaże małym firmom świadczenia reklamowe o łącznej wartości nawet do 6 milionów złotych. Akcja promocyjna obejmie emisję spotów online oraz w kanałach telewizyjnych z portfolio nadawcy.
Skierowana jest do mniejszych firm, lokalnych i rodzinnych biznesów w całej Polsce. Liczba pakietów reklamowych jest ograniczona – trafią do 500 podmiotów, które zgłoszą się jako pierwsze i spełnią wymogi akcji. O przyznaniu przedsiębiorcy pakietu decyduje kolejność zgłoszeń, ich zgodność z regulaminem oraz rejestracja zlecenia. Koszt kampanii to symboliczna złotówka.
- Kryteria są bardzo proste - powiedział w TVN24 Piotr Korycki, prezes i dyrektor zarządzający TVN Discovery Polska. - Przychody tej firmy w skali roku nie mogą przekroczyć trzech milionów złotych i to jest obrót za rok poprzedni. Dla firm, które dopiero rozpoczęły działalność, patrzymy na przychody z pierwszego kwartału. Nie mogą przekroczyć 750 tysięcy złotych. Nie ma żadnych innych kryteriów, formy prawnej czy sposobu zatrudnienia - dodał Piotr Korycki.
"Ważne jest, byśmy sobie wzajemnie pomagali"
Piotr Korycki uzasadniał taką formę pomocy tym, że "polski sektor przedsiębiorstw jest zdominowany przez mikrofirmy". - To ponad dwa miliony podmiotów, które wraz z małymi przedsiębiorstwami stanowią więcej niż 99 proc. wszystkich firm w kraju. W interesie wszystkich leży ich przetrwanie i prosperowanie - powiedział Piotr Korycki.
- Każdy z nas ma w kręgu swojej bliższej czy dalszej rodziny i znajomych przedsiębiorcę. To niezwykle odważni, kreatywni i pracowici ludzie. Dziś wielu właścicieli niewielkich, lokalnych biznesów walczy o przetrwanie i potrzebuje pomocy. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji zyskają nowych klientów, optymizm i impuls do dalszego działania. Jesteśmy w tym razem i dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, ważne jest, byśmy sobie wzajemnie pomagali – dodał Piotr Korycki.
- Wierzymy, że ta pomoc przełoży się potem na sukces kolejnych ogniw w naszej gospodarce. Średnia pomoc na jedną firmę to jest ponad 13 tysięcy złotych. Spoty będą emitowane w tym kanale grupy TVN Discovery, z którym mają najwięcej wspólnego - opowiedział w TVN24 o szczegółach akcji Piotr Korycki. - Spodziewam się, że jeślibyśmy promowali regionalną piekarnię to bardziej w kanałach typu TVN Style, a firmę remontową w HGTV - dodał prezes TVN Discovery Polska.
Zgłoszenia do 10 maja
Regulamin i szczegóły akcji dostępne są na stronie tvn.pl w zakładce "TVN Pomagajmy sobie". Zgłoszenia będą przyjmowane do 10 maja 2020.
To kolejna inicjatywa TVN obok m. in. sfinansowania przez "Fundację TVN: Nie jesteś sam" testów na obecność koronawirusa czy zorganizowania "Koncertu dla Bohaterów". - Odpowiadamy na potrzeby widzów. Oglądalność telewizji urosła w tych czasach. To jest duża kampania pomocy - podsumował prezes TVN Discovery Polska Piotr Korycki.
Źródło: TVN, TVN24
Źródło zdjęcia głównego: TVN24