Kierownictwo Klubu PO postanowiło poprawić swój wizerunek medialny. Jak ustaliła "Rzeczpospolita", szkolenia przeprowadzi agencja PR Adama Łaszyna Alert Media Communications.
Agencja pomoże też władzom klubu wyłuskać z niego nowe medialne gwiazdy. To oznacza powrót do współpracy zakończonej awanturą po ostatnich wyborach parlamentarnych, w których Łaszyn doradzał PO. Polityków z otoczenia premiera rozwścieczyło, że Łaszyn kreował się na twórcę sukcesu Donalda Tuska.
Z informacji "Rz" wynika, że na razie Alert Media obserwuje wystąpienia w mediach polityków PO. Potem wspólnie z władzami klubu ma analizować ankiety, które wypełniają parlamentarzyści. Piszą m.in., czym się chcą zajmować.
Kolejnym etapem mają być szkolenia medialne na różnych szczeblach. PO ma wobec swoich posłów i senatorów ambitne plany. Jak dowiedziała się "Rz", chce nawet wyłonić w klubie stałych felietonistów.
Źródło: "Rzeczpospolita"