Marka A/X Armani Exchange wypuściła właśnie reklamę telewizyjną w wersji 3D. To część jesiennej kampanii, która już niedługo będzie miała swój start.
Reklama nosi tytuł '2020/Speed Style'. Jej bohaterowie to para kochanków, którzy uciekają na motorach.
Jak zapewnia w swojej relacji agencja Reutera, w specjalnych okularach cały spot wygląda niesamowicie, a bohaterowie "wyskakują z ekranu". Reklama jest częścią multimedialnej kampanii 3D, z którą kolekcja A/X Armani Exchange startuje tej jesieni. Prasa, sklepy, internet, telewizja - te rejony ma zamiar "zaatakować" Armani.
Po raz pierwszy
- Nigdy wcześniej nie robiliśmy 3D (…). W rzeczywistości, po raz pierwszy jakakolwiek marka zrobiła prawdziwie zintegrowaną kampanię 3D (…) – powiedział szef marketingu marki Tom Jarrold. Jaki cel obrała sobie A/X Armani Exchange? Przyciągnięcie uwagi – mówi szef marketingu.
Firma wyprodukowała dwa miliony okularów 3D, które będą rozdawane za darmo wszystkim klientom. Start kampanii zaplanowano na 26 sierpnia.
Źródło: Reuters