Prawie jedna trzecia małych i średnich firm z Polski eksportuje swoje towary i usługi. Jak przekonuje wielu przedsiębiorców sam pomysł nie zawsze wystarcza. Niezbędne są zagraniczne kontakty i pieniądze na promocje. Jak je zdobyć i i jak zaistnieć na obcych rynkach - o tym dyskutowano w trakcie Forum Edukacyjnego MSP organizowanego przez PARP, nad którą patronat objęła TVN CNBC. O szczegółach Marek Klapa.
Prawie jedna trzecia małych i średnich firm z Polski eksportuje swoje towary i usługi. Jak przekonuje wielu przedsiębiorców sam pomysł nie zawsze wystarcza. Niezbędne są zagraniczne kontakty i pieniądze na promocje. Jak je zdobyć i i jak zaistnieć na obcych rynkach - o tym dyskutowano w trakcie Forum Edukacyjnego MSP organizowanego przez PARP, nad którą patronat objęła TVN CNBC. O szczegółach Marek Klapa.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn