Zajmujący się startupami Digital Incubator Warner Bros. Discovery nawiązał współpracę z programem InCredibles Sebastiana Kulczyka. Działająca w strukturach WBD jednostka zostanie stałym partnerem programu, w ramach którego pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty. Dzięki inicjatywie początkujący biznesmeni będą mogli skorzystać z know-how globalnej firmy oraz wsparcia związanych z nią ekspertów.
W ramach programu mentoringowego InCredibles młodzi przedsiębiorcy mogą skorzystać z konsultacji prowadzonych przez uznanych inwestorów, doradców i specjalistów z zakresu między innymi zarządzania, sprzedaży i marketingu, strategii, komunikacji, finansowania i HR. Pomysłodawcą inicjatywy jest Sebastian Kulczyk.
Do programu zapraszani są finaliści najważniejszych ogólnopolskich konkursów dla startupów. Partnerzy programu to m.in.: Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce, Manta Ray Ventures, Beyond.pl, Qemetica vc,Google for Startups, Amazon Web Services, EY. Partnerami akademickimi InCredibles są: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Politechnika Warszawska, Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Uniwesytet Zielonogórski.
Kluczowe partnerstwo i nowe kategorie
Teraz właściciele startupów będą mogli skorzystać również z wiedzy ekspertów międzynarodowej firmy Warner Bros. Discovery. W trakcie inauguracji VIII edycji programu mentoringowego dla startupów InCredibles nawiązano bowiem partnerstwo z Digital Incubator WBD w Polsce.
Nowa współpraca rozszerza kategorię oferowanych konsultacji o transformację rynku mediów i tworzenie treści audiowizualnych. Do programu InCredibles dołączy więc baza nowych, znakomitych ekspertów z branży wcześniej niereprezentowanej w ramach grupy mentorów.
Pierwszy krok w kierunku zacieśnienia współpracy wykona Adam Sawicki, Group Senior Vice President - Digital w Warner Bros. Discovery w Polsce, który weźmie udział w przeglądzie startupów w ramach ostatniej rundy VII edycji podczas InCredible Summit.
Na czele Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce stoi Krzysztof Włodarczak, Senior Digital Incubator Manager w pionie Digital, zespole zarządzanym przez Adama Sawickiego.
- Młodzi przedsiębiorcy to prawdziwa siła przyszłości, a ich odwaga i pomysłowość napędzają zmiany na całym świecie. Dzisiejsze narzędzia cyfrowe dają im ogromne możliwości do realizacji swoich marzeń. Jako Digital Incubator WBD, z pasją łączymy siły z InCredibles, aby wspierać wizjonerów, promować ich pomysły i pomóc im w osiągnięciu sukcesu. Wierzymy, że nasze wieloletnie doświadczenie i globalny know-how, połączone z energią i świeżym spojrzeniem młodych przedsiębiorców, mogą naprawdę zmienić świat na lepsze - mówi Adam Sawicki, Group Senior Vice President - Digital, Warner Bros. Discovery w Polsce.
- InCredibles to bezpłatny, szyty na miarę program budowy kompetencji dla przedsiębiorców, którym nie jest wszystko jedno, z kim, jak i dlaczego robią biznes. Jesteśmy koalicją doświadczeń i kontaktów, które reprezentują coraz szersze spektrum rynkowej wiedzy. Witam w tym gronie ekspertów ze świata nowoczesnych mediów - podkreśla Sebastian Kulczyk, właściciel Kulczyk Investments, inicjator InCredibles.
Wiodący gracz
WBD w Polsce to wiodący gracz na rynku mediów i rozrywki, oferujący zróżnicowane i najzasobniejsze portfolio treści dostępnych w kinach, telewizji oraz w ekosystemie digitalowym, w tym na stronach internetowych oraz w serwisach streamingowych, tj. HBO Max, Player oraz TVN24 GO. Na całym świecie Warner Bros. Discovery dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN24