Już niedługo coraz więcej treści w internecie będzie płatnych, w szczególności kompletne informacje specjalistyczne. Coraz częściej będzie trzeba płacić za dostęp do portali z ofertami pracy - mówił nasz gość. Na razie głównym źródłem przychodów dla spółek internetowych wciąż jest reklama - dodał. By zapłacić za informację z sieci, klient musi być przekonany o jej wartości - stwierdził Jerzy Kalinowski. Rafał Wojda w "Biznes Lunchu" wraz z Jerzym Kalinowskim, partnerem KPMG zastanawiał się, czy da się zarobić na wyszukiwaniu informacji i udostępnieniu zagregowanej informacji w internecie za pieniądze.
Już niedługo coraz więcej treści w internecie będzie płatnych, w szczególności kompletne informacje specjalistyczne. Coraz częściej będzie trzeba płacić za dostęp do portali z ofertami pracy - mówił nasz gość. Na razie głównym źródłem przychodów dla spółek internetowych wciąż jest reklama - dodał. By zapłacić za informację z sieci, klient musi być przekonany o jej wartości - stwierdził Jerzy Kalinowski. Rafał Wojda w "Biznes Lunchu" wraz z Jerzym Kalinowskim, partnerem KPMG zastanawiał się, czy da się zarobić na wyszukiwaniu informacji i udostępnieniu zagregowanej informacji w internecie za pieniądze.
Autor: Damian Mazgaj
Źródło zdjęcia głównego: Damian Mazgaj