Sieć pizzerii Papa John’s chce wejść na polski rynek. Planuje otworzyć nad Wisłą 23 restauracje.
Spółka poinformowała w komunikacie, że kontynuuje swoją ekspansję na nowe rynki i otworzy nowe lokale m.in. w Polsce, Kazachstanie i Kirgistanie. W naszym kraju pod koniec obecnego roku zacznie realizować plan otwarcia 23 lokali w formacie franczyzy.
Gigant rynku
- Bardzo się cieszymy z wprowadzenia na wspomniane trzy rynki marki pizzy Papa John’s - stwierdził cytowany w komunikacie spółki Chris Wynne, współwłaściciel i dyrektor generalny PJ Western. - Wierzymy, że sukcesy odniesione na rynku rosyjskim będą miały swoje przełożenie na rynkach Kazachstanu, Kirgistanu i Polski - dodał. Za oceanem Papa John's to marka o porównywalnej siecią zajmująca się dostarczaniem pizzy w USA. Na całym świecie pod jej szyldem działa ponad 4,7 tys. lokali, m.in. kilkaset w Wielkiej Brytanii.
Co ciekawe, to nie pierwszy raz, kiedy firma próbuje wejść na polski rynek. Jak w 2015 roku podliczył branżowy portal franczyzawpolsce.pl firma już pięć razy się do tego przymierzała.
Rynek w Polsce
Z raportu Rynek Gastronomiczny w Polsce z 2016 wynika, że pizzerie są najchętniej odwiedzanymi lokalami przez Polaków. Aż 70 proc. z nich jadając poza domem wybiera właśnie lokale z pizzą. Z kolei z raportu Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych wynika, że w Polsce działa około 5 tys. pizzerii. Największą polską siecią jest Da Grasso.
Autor: msz//bgr / Źródło: tvn24bis.pl