Rebranding Ery będzie kosztował około 100 milionów złotych. Niektórzy analitycy uważają, że jest to zła wiadomość dla Telekomunikacji Polskiej. Zmiana marki, może przyciągnąć nowych klientów do PTC. O tych zmianach, jej kosztach i wpływu na rynek w programie "Rynki dnia", Marek Tejchman rozmawiał z Pawłem Puchalskim, szefem działu analiz DM BZ WBK.
Rebranding Ery będzie kosztował około 100 milionów złotych. Niektórzy analitycy uważają, że jest to zła wiadomość dla Telekomunikacji Polskiej. Zmiana marki, może przyciągnąć nowych klientów do PTC. O tych zmianach, jej kosztach i wpływu na rynek w programie "Rynki dnia", Marek Tejchman rozmawiał z Pawłem Puchalskim, szefem działu analiz DM BZ WBK.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn