Oddział banku jest dla ponad 70% polskich klientów najważniejszym kanałem komunikacji z bankiem - wynika z raportu firmy Deloitte. Wizyta w placówce to dla Polaków większe bezpieczeństwo i możliwość zadania trudniejszych pytań pracownikowi banku osobiście – które kanały dystrybucji usług bankowych są najbardziej skuteczne? W magazynie "90 minut" z partnerem Deloitte, Marcinem Zdralem rozmawiał Rafał Wojda.
Oddział banku jest dla ponad 70% polskich klientów najważniejszym kanałem komunikacji z bankiem - wynika z raportu firmy Deloitte. Wizyta w placówce to dla Polaków większe bezpieczeństwo i możliwość zadania trudniejszych pytań pracownikowi banku osobiście – które kanały dystrybucji usług bankowych są najbardziej skuteczne? W magazynie "90 minut" z partnerem Deloitte, Marcinem Zdralem rozmawiał Rafał Wojda.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn