Pokonać opór pracowników. "Jestem świadoma tego, że nie można mieć jednej oferty, a cały czas trzeba wprowadzać zmiany i promocje, ale kompletnie tego nie rozumieją moje pracownice. Prowadzę salon fryzjerski i mam problem z tym, żeby dziewczyny chciały nosić firmowe fartuchy z logo, a nie codzienne ubrania. Każdy pomysł na promocję to problem, bo personel uważa, że na tym straci, gdyż stali klienci i tak zapłacą pełną kwotę, a one nie dostaną pełnej prowizji. Jak mogę skutecznie egzekwować wykonywanie moich poleceń?" - pisze do nas widz. Na pytanie odpowiedzi szukaliśmy wraz z Ewą Opolską, trener Ernst & Young Academy of Business.
Pokonać opór pracowników. "Jestem świadoma tego, że nie można mieć jednej oferty, a cały czas trzeba wprowadzać zmiany i promocje, ale kompletnie tego nie rozumieją moje pracownice. Prowadzę salon fryzjerski i mam problem z tym, żeby dziewczyny chciały nosić firmowe fartuchy z logo, a nie codzienne ubrania. Każdy pomysł na promocję to problem, bo personel uważa, że na tym straci, gdyż stali klienci i tak zapłacą pełną kwotę, a one nie dostaną pełnej prowizji. Jak mogę skutecznie egzekwować wykonywanie moich poleceń?" - pisze do nas widz. Na pytanie odpowiedzi szukaliśmy wraz z Ewą Opolską, trener Ernst & Young Academy of Business.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn