Marka i sukces

Era zamienia się w T-Mobile. Gości 90 minut Jarosława Filipka i Marcina Anklewicza zapytaliśmy, czy opłaca się zmieniać znaną markę na logo właściciela. Jak twierdzą rebranding to ryzykowne posunięcie, ale często konieczne, by lepiej zarządzać portfelem marek.
Marka i sukces
Źródło: tvn
Era zamienia się w T-Mobile. Gości 90 minut Jarosława Filipka i Marcina Anklewicza zapytaliśmy, czy opłaca się zmieniać znaną markę na logo właściciela. Jak twierdzą rebranding to ryzykowne posunięcie, ale często konieczne, by lepiej zarządzać portfelem marek.

Era zamienia się w T-Mobile. Gości 90 minut Jarosława Filipka i Marcina Anklewicza zapytaliśmy, czy opłaca się zmieniać znaną markę na logo właściciela. Jak twierdzą rebranding to ryzykowne posunięcie, ale często konieczne, by lepiej zarządzać portfelem marek.

Autor: tvn

Zobacz także: