Po ogłoszeniu upadłości z możliwością zawarcia układu spółka CR Media jest bezpiecznym partnerem w biznesie, ponieważ nie może sobie pozwolić na żadne niewłaściwe posunięcia - mówił w TVN CNBC Biznes prezes CR Media. Paweł Stachnik dodał przy tym, że na rynku mediów i reklamy widoczne jest już ożywienie. W pierwszym kwartale rynek reklamy telewizyjnej wzrósł nawet o jedną czwartą.
Po ogłoszeniu upadłości z możliwością zawarcia układu spółka CR Media jest bezpiecznym partnerem w biznesie, ponieważ nie może sobie pozwolić na żadne niewłaściwe posunięcia - mówił w TVN CNBC Biznes prezes CR Media. Paweł Stachnik dodał przy tym, że na rynku mediów i reklamy widoczne jest już ożywienie. W pierwszym kwartale rynek reklamy telewizyjnej wzrósł nawet o jedną czwartą.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn