Marka "W rodzinie" bardzo dobrze się przyjęła, mamy intensywny wzrost liczby użytkowników - mówił na antenie TVN CNBC Biznes prezes CenterNetu. Jest to segment, że przychody z jednego klienta są niższe, niż w innych tego typu segmentach, ale za to mniej klientów odchodzi do konkurencji - dodał. Na temat strategii rozwoju spółki CenterNet, wzrostu liczby użytkowników marki "W rodzinie" oraz o tym kiedy spółka osiągnie pozytywne wyniki finansowe w rozmowie z Arkadiuszem Sugierem, prezesem CenterNetu w "Rynkach Dnia" u Mikołaja Kunicy.
Marka "W rodzinie" bardzo dobrze się przyjęła, mamy intensywny wzrost liczby użytkowników - mówił na antenie TVN CNBC Biznes prezes CenterNetu. Jest to segment, że przychody z jednego klienta są niższe, niż w innych tego typu segmentach, ale za to mniej klientów odchodzi do konkurencji - dodał. Na temat strategii rozwoju spółki CenterNet, wzrostu liczby użytkowników marki "W rodzinie" oraz o tym kiedy spółka osiągnie pozytywne wyniki finansowe w rozmowie z Arkadiuszem Sugierem, prezesem CenterNetu w "Rynkach Dnia" u Mikołaja Kunicy.