Castorama wstrzymała sprzedaż parawanów nawannowych Arkell i poprosiła klientów o zwrot - dowiadujemy się z komunikatów na stronie sieci oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
"Sieć Castorama wstrzymała sprzedaż ww. parawanów i rozpoczęła procedurę ich odzyskania od konsumentów" - napisał UOKiK na swojej stronie.
Dodał, że "konsumenci są proszeni o zaprzestanie użytkowania wyrobów i ich zwrot do najbliższego sklepu w celu uzyskania pełnego zwrotu kosztów lub wymiany na wolne od wad".
Castorama prosi klientów o zwrot produktu
Sieć poinformowała o jaki produktu chodzi. Oto szczegóły dotyczące wadliwego parawanu nawannowego 1-częściowego ARKELL:
- wymiary: 130 x 75 cm; - kolor: transparentny; - kod EAN: 3663602769538; - numery partii: 2023/11/21, 2023/12/25, 2024/01/09.
UOKiK wyjaśnił, że partie produktu zostały wycofane ze sprzedaży, gdyż "z uwagi na niedostateczną ilość kleju szyba może wypaść z profilu".
"Ogłoszenie o prowadzonej kampanii opublikowano na stronie internetowej spółki pod adresem: https://www.castorama.pl/informacje/erraty-i-zawiadomienia" - podał Urząd.
Sieć napisała na swojej stronie, że "klientów, którzy zakupili parawan w sklepach sieci Castorama Polska w okresie od 6 lutego 2024 do 3 czerwca 2024, prosimy o zaprzestanie ich użytkowania i zwrot do najbliższego sklepu, w celu uzyskania pełnego zwrotu kosztów bądź wymiany na nowy wolny od wad".
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock