Największy zasięg, czyli procentowy udział realnych użytkowników (RU) odwiedzających dany kanał mediowy wśród wszystkich użytkowników korzystających z internetu w kategorii zakupy online, miało Temu - ok. 66,27 proc. wobec 63,5 proc. miesiąc wcześniej.
Drugie w kolejności Allegro (18,02 miliona użytkowników wobec 17,84 miliona w kwietniu) miało zasięg 60,63 proc. wobec 60,1 proc. miesiąc wcześniej.
Platformy Temu i Allegro zamieniły się pozycjami w czołówce rankingu platform handlu internetowego w marcu 2025.
Chińskie platformy w Polsce
Największy ATS w maju, czyli średni czas, jaki realni użytkownicy spędzają na danym kanale mediowym, miało jednak Allegro z wynikiem 1 godz. 48 min. i 55 sek. wobec ok. 1 godz. 45 min. i 38 sek. miesiąc wcześniej.
W dziesiątce klasyfikowanych są jeszcze dwie pochodzące z Chin platformy: Aliexpress i Shein. Ten pierwszy miał w maju 9,72 miliona użytkowników i 32,7 proc. zasięgu. Shein miał zaś 7,52 miliona użytkowników i 25,3 proc. zasięgu.
Autorka/Autor: /dap
Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock