Z laptopem od kołyski

 
Asus, który pierwszy wprowadził na rynek laptopy dla najmłodszych, ma już z ich sprzedaży 5 proc. przychodów
Źródło: EPA
Z komputerem od kołyski - to nowa strategia producentów komputerów, którzy przygotowują produkty specjalnie dla dzieci. Na informatycznych targach CEBIT w Hanowerze dużym zainteresowaniem cieszą się właśnie laptopy dla najmłodszych.

Microsoft i Samsung zaprezentowały wspólnie stworzony prototyp laptopa dla dzieci. Komputer automatycznie dostosuje programy edukacyjne i dostępne strony w internecie do wpisanego przez rodziców wieku dziecka.

Z kolei Asus, który pierwszy komputer dla dzieci wprowadził przed trzema laty, pokazał w Hanowerze dwa nowe przyjazne dzieciom modele. W 2009 roku sprzedaż dziecięcych laptopów odpowiadała za 5 procent sprzedaży Asusa.

Największe na świecie targi oprogramowania, sprzętu komputerowego i nowych technologii CeBIT w Hanowerze zostały otwarte we wtorek dla publiczności. Tegoroczna edycja CeBIT pod hasłem "Świat połączony" potrwa do soboty. W targach uczestniczą ponad 4 tysiące wystawców z 68 krajów.

Źródło: TVN CNBC Biznes

Zobacz także: