W tegorocznym badaniu European Trusted Brands, TVN już po raz ósmy z rzędu została uhonorowana nagrodą Złotego Godła, otrzymując tytuł "Marki godnej zaufania". TVN wyróżniono również Kryształowym Godłem za najwyższe oceny w czterech głównych kryteriach.
European Trusted Brands to największe i najszerzej zakrojone badanie konsumenckie, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. W tym roku TVN już po raz ósmy z rzędu znalazła się w elitarnym gronie marek obdarzonych najwyższym zaufaniem konsumentów.
Znów okazała się też bezkonkurencyjna wśród stacji telewizyjnych, otrzymując Złote Godło European Trusted Brands 2009.
Nie tylko złoto dla stacji
Dodatkowo każdego roku przyznawane są również Kryształowe Godła dla marek, które w badaniu uzyskały najwyższe notowania w czterech kryteriach: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek oraz znajomość potrzeb klienta. W tym roku liderem tego zestawienia również okazała się marka TVN.
European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. i od tamtej pory jest ono co roku organizowane w kilkunastu krajach europejskich. W tegorocznych badaniach wzięło udział 23 287 respondentów z 16 krajów. Badanie realizowano metodą ankiety pocztowej w okresie sierpień – wrzesień 2008 r.
Źródło: TVN
Źródło zdjęcia głównego: tvn