Sony stawia na trójwymiar. Japoński koncern pokazał światu swoją najnowszą linię telewizorów 3D, które na rynku japońskim będą dostępne od 10 czerwca. Eksperci zauważają jednak, że Sony wchodzi na lukratywny trójwymiarowy rynek później niż jego rywale, tacy jak Samsung czy Panasonic.
Sony zaprezentowało w sumie 12 nowych modeli telewizorów LCD, z czego osiem to telewizory 3D.
Spółka chce sprzedać w tym roku w sumie przynajmniej 25 milionów odbiorników, z czego jedną dziesiątą mają stanowić właśnie telewizory umożliwiające odbiór obrazu w 3D. Sony chce też na inne sposoby skorzystać z rosnącej popularności trójwymiarowej technologii i zalać rynek rozmaitymi gadżetami tego typu. W japońskiej firmie trwają między innymi prace nad dodatkiem do konsoli PlayStation 3, który pozwoli jej użytkownikom na wykorzystanie technologii trójwymiarowej w grach komputerowych.
Źródło: TVN CNBC Biznes
Źródło zdjęcia głównego: TVN CNBC BIZNES