Jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie - nie sprawdził się w Polsce. MySpace ustępował popularnością innym serwisom, co przyspieszyło decyzję o zamknięciu warszawskiego biura i zarządzanie polską wersją z Berlina - donosi "Dziennik".
MySpace jest częścią imperium medialnego Ruperta Murdocha News Corp. W Polsce funkcjonował od października ubiegłego roku. Serwis ma kłopoty nie tylko w Polsce, bo zaledwie miesiąc temu zakończył działalność w Korei Południowej. Natomiast w zeszłym roku zamknięto oddział w Holandii, a holenderska strona jest zarządzana z innego kraju.
Chociaż szefowie portalu nie zdradzają przyczyn zamknięcia polskiego oddziału, prawdopodobnie chodzi o bezskuteczną walkę z konkurencją. W rankingach MySpace plasował się daleko w tyle za najpopularniejszymi portalami społecznościowymi - m.in.Naszą-Klasą i Facebookiem. Małe zainteresowanie serwisem na rynku utrudniało też pozyskiwanie reklam, co znacznie obniżało zyski z serwisu.
Źródło: Dziennik
Źródło zdjęcia głównego: MySpace