Rewolucja konsumencka w Polsce? Wielce prawdopodobne, i to już w przyszłym roku. Niemiecki gigant od programów lojalnościowych Loyalty Partner, który zdobył portfele naszych zachodnich sąsiadów, teraz wchodzi na polski rynek. Już rozpoczęły się prace nad tworzeniem imponującej sieci powiązanych ze sobą firm - pisze "Puls Biznesu".
Jak podaje gazeta, niemiecki koncern Loyalty Partner chce wprowadzić w Polsce wielobranżowy konsumencki program lojalnościowy o nazwie Payback. Szczegóły dotyczące planów niemieckiego giganta są nadal objęte tajemnicą. Z nieoficjalnych informacji wiadomo jednak, że Payback miałby ruszyć już w II kwartale 2009 roku.
- Nasz program będzie realizowany na wielką skalę. Nie mogę ujawnić, ilu klientów chcemy zdobyć, ale na pewno mówimy tu o milionach - tłumaczy Sylwia Pyśkiewicz, prezes Loyalty Partner Polska. - Jesteśmy mocno zaawansowani w przygotowaniach. Finalizujemy już podpisywanie stosownych umów. Naszymi partnerami będą czołowe sieci handlu detalicznego, m.in. z sektora spożywczego, drogeryjnego, odzieżowego. Będą też stacje benzynowe, apteki i czołowi przedstawiciele z sektora gastronomicznego - dodaje Pyśkiewicz.
Co zyska klient, co zyska firma?
Payback ma przynieść istotne korzyści zarówno dla firm, jak i klientów. Firmy biorące udział w programie będą uzyskiwały dogłębne dane na temat klientów i ich nawyków konsumpcyjnych, a także możliwość komunikowana się z nimi. Dzięki licznym bonusom program przyciągnie klientów do uczestniczących w programie sieci.
Co zyskają klienci? Nagrody rzeczowe i dostęp do zniżek. Klienci, którzy przystąpią do programu, będą zbierać punkty, które będą mogli spieniężać robiąc następne zakupy.
Źródło: Puls Biznesu
Źródło zdjęcia głównego: www.payback.pl